Hei,
etsin huonetta kimppakämpästä noin ajalle 1. elokuuta – 31. joulukuuta. Opiskelen tietotekniikan maisteriohjelmassa Kölnissä, Saksassa, ja lähden pian ulkomaanlukukaudelle Jyväskylään. Harrastan aktiivisesti urheilua ja odotan innolla erityisesti luistelua ja hiihtoa sekä vaellusta ja saunomista.
Tykkään myös käydä ulkona – olen siis tyypillinen, rento opiskelija :) Odotan innolla asumista kimppakämpässä ja uusien ihmisten tapaamista!