Järjestöseminaari
JYYn järjestöseminaari on vuosittain järjestettävä kahden päivän koulutustapahtuma, joka kokoaa opiskelijayhteisön järjestötoimijat valmistautumaan yhdessä tulevaan järjestövuoteen.
JYYn järjestöseminaari
JYYn järjestöseminaari on ylioppilaskunnan vuosittain järjestämä kaksipäiväinen koulutustapahtuma, joka auttaa opiskelijayhteisön järjestötoimijoita valmistautumaan tulevaan järjestövuoteen. Seminaari kokoaa järjestöaktiivit oppimaan, verkostoitumaan ja starttaamaan järjestövuoden yhdessä. Seminaari on maksuton kaikille JYYn piirissä toimiville järjestöille, ja osallistujille tarjotaan tapahtuman aikana syötävää.
Koulutusten, työpajojen ja asiantuntijapuheenvuorojen kautta osallistujat saavat ajantasaista tietoa ja käytännön työkaluja toiminnan suunnitteluun, organisointiin ja kehittämiseen.
Tapahtuma sisältää monipuolisia koulutuksia, jotka käsittelevät:
- järjestöjen toimintaa ja hallitustyöskentelyn perusteita
- yhdistyslakia ja hyvää hallintoa
- yhdenvertaisuutta ja saavutettavuutta
- edunvalvontaa ja tutorointia
- kestävää kehitystä
- tapahtumaviestintää
Järjestöseminaarin ajankohta, ohjelma ja ilmoittautuminen
Seuraavan järjestöseminaarin ajankohta, tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan tällä sivulla myöhemmin.