Tiedote: Sonaatti Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

Sonaatti Oy:n toimitusjohtaja Arto Maijala jättää tehtävänsä 30.11.2017 toimittuaan menestyksekkäästi yrityksen johdossa sen perustamisesta alkaen. Tänä aikana Sonaatti on kasvanut kolmesta ravintolasta kaikkiaan 15 ravintolaa ja kahvilaa operoivaksi, ja noin 7,5 M€ budjetilla toimivaksi yhtiöksi.

”Olen luotsannut yritystä koko sen 20-vuotisen historian ajan. Nyt kun Sonaatin strategiaa ja brändiä uudistetaan, on sopiva hetki siirtää vastuu muille ja päättää työura Sonaatissa. Haluan kiittää lämpimästi Sonaatin henkilöstöä, Jyväskylän yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa, Jyväskylän normaalikoulua, Jyväskylän kaupunkia, yrityksen sidosryhmiä sekä Sonaatin omistajatahoja pitkäaikaisesta ja hyvästä yhteistyöstä.”

”Arto Maijala on tehnyt poikkeuksellisen sitoutuneen, pitkän ja tuloksellisen uran Sonaatti Oy:n toimitusjohtajana. Sonaatti on saanut jatkuvasti hyvää palautetta asiakkailtaan, ja Sonaatin henkilöstön tyytyväisyys on ollut poikkeuksellisen korkealla tasolla, mistä kiitos kuuluu Arto Maijalalle” kiittää hallituksen puheenjohtaja Jarkko Pirkkalainen.

Sonaatin toimitusjohtajana aloittaa 1.12.2017 alkaen Jarmo Sallinen, joka siirtyy tehtävään Fazer Cafésin palveluksesta.

Lisätiedot:

Jarkko Pirkkalainen